birmeleginannesi_ susaMom_ benim çok sık gelmiyor doktorda sıkıntı değil demişti ama işte dün biraz fazla gelince peceteye korktum öyle yanma kaşıntı yok akıntı da çok değil iki günde bir falan geliyor bakalım bende test vereyim de içim rahat etsin
Nunu20 birmeleginannesi_ beyaz ve kokusuzsa korkulacak bisey yok diyo doktorum rengi farkliysa korkulacak bisey var demektir sari renkli olmasi bence garip hic yasamadim vencede analiz ver ama umarim kötütü bisey yoktur 🤲
birmeleginannesi_ Nunu20 doktorumda korkma bebeğe zarar vermez dedi çünkü sık değil iki günde üç günde bir geliyo sarımtırak bir akıntı ama koku yok öyle yoğun tabi ben her ihtimale karşı tahlil vericem pazartesi günü