birmeleginannesi_ sağol canım amin inşallah 🙏 benimde hep sarı sarı akıntım oluyordu değerlerim aşırı yükseliyordu doktor şok oluyordu , hatta en son o kadar akıntım geldi ki nişanım geldi sandım ertesi günü doktora gittim meğersem enfeksiyandamış tabi biz 9 aylık olduk 36. Haftadayım ama çok çektim enfeksiyondan ilaç içiyorum değerler düşüyor geçiyor aradan 10 gün geçiyor sonra yine aynı doktorum doğuma kadar böyle devam edebileceğini söyledi ekstra olarak bol bol su ve hijyene dikkat ediyorum