Sedbng Bir şey olmaz ama bana çok sağlıklı gelmiyor. Özellikle gıda denetimleri belli şeyler kaldırıldıktan sonra dışarıdan yememeye özen gösteriyorum. Burger, kfc, mc hepsini evde yapıyorum ve evde yedikten sonra dışarıda yemem dedim. Bir de yurt dışında mc burger vs yemiştim buradakiyle alakası yok resmen gelişmemiş ülke kategorisinde size bu müstahak der gibi sunuluyor yiyecekler. Ben onların verdiği bu değersizliği kabul etmiyorum, bayağıdır tek kişi bile olsam reddediyordum. Tarifleri isteyene atabilirim yabancı kanallarda buldum ve hepsi de çok güzel oluyor 😍