Sedbng Kızlar burger king yiyomusunuz? Okadar canım çekiyo ki 20. Haftamdayım. Şimdiye kadar hiç yemedim. Bişey olur mu sizce yenir mi?
MasalAlparslanMom Sedbng hersey kararindaa ☺️ hijyen sartlarina,islami usullere gozume hitap ettigi surece yedim,yerim😂
ozgekader Sedbng valla benim canım çok isterse yiyorum canımın her istediğini yiyorum kola hariç kolayı çok istersem net bir yudum yada iki yudum içiyorum oda bastırsın isteğimi diye bence her zaman yemiyosun benim kendi fikrim ye bence bişey olmaz hergün yenmiyo sonuçta 😊bu arada o boykot yazısınıda takma ye gitsin şimdiden afiyet olsun 🌸
ngksu Ben bir kere yedim aşırı canım çekti diye sonra da midem bulandı şuan 9 ay değil 18 ay verseler yemem😂 bence yiyebilirsin hiç yememişsin zaten😂
elmaelmaelma Ben 13-14 hafta civarında yedim 2 kere. Hatta 3-4 gün arayla peşpeşe yedim onu da. Akşam geç saatte canım çektiği için eve sipariş verdim ama siz gidip restoranda yiyecekseniz, hamile olduğunuzu ve eti iyi pişirmelerini söylersiniz. Daha iyi olur.
myangelson Sedbng hamileyken ayda 1 falan hamburger yerdim doktorum canının çektiği şeyleri abartmadan yiyebilirsin demişti
Birisii35 Sedbng benim de canım çok istiyor ama evde kendim yapıyorum hem daha güzel ve nasıl yapıldığını biliyorum ve tabii ki boykot edelim lütfen insanların bebekleri ölüyor🌸
Adenala Sedbng Ben köftesini pek sevmiyorum uzun zamandır da almadım Ercan Burger veya Packet burger var ordan alıyorum genelde
emirtimr1 arkadaş ne saydırdınız 😂 sizin boykot diye taktığınız şey islamın başkentinde koca koca yeri var yani hadi kişisel filriniz eyvallah kızım canı çekmiş bir kere yicek zaten korkudan soruyor atlamışsın boykot . dünya sizin bizim dikkat etmemizle dönseydi zaten kimseye kurşunlar yağmazdı. senin gitmem dediğin yere kimler meler döküyor. ben gidiyorum ediyorum bile demedim kızın canı çekmiş bir kereden birşey olmaz dedim en müslüman sizsiniz tamam asklarım🥹💜
Lumlum Sedbng benim de canım soslu hamburgerler çekiyor ama burger kingin marulları falan ne kadar iyi yıkadığı meçhul:( yerseniz bile marulsuz yiyin. Hatta imkanınız varsa köftesini kendi yapan butik hamburgercilerde yiyin çünkü büyük zincir hamburgerlerin içinde msg falan oluyor
Sedbng Kızlar çok teşekkür ederim valla siparişi verdim gitti :) 20. Hafta yolun yarısı şerefine ödüllendireyim bari kendimi 😅
tugcesakzci Sedbng gebeliğim boyunca ikinci defa canım bişey istedi çok teşekkür ederim aylardır yemiyomuşum ben de söyleyim 😂😂
1momy Sedbng neredeyse ayda bir yedim ilk zamanlar kola da içmiyorum ama şu an mide yanmasından asitli herşeye yapışıyorum 😂 37. Haftadayım aşırıya kaçmamak şartıyla sizde stres olacağınıza canınız çektiyse biraz yiyin bence insan takınca daha kötü oluyo 😂