_almirasmom Yagmurrsu down sendromlu dogdu maalesef ama bu genetık bısey tsh ıle hıc alakası yok 🙏 6 aylıkken beyın emarı cektırmıstım hıcbırsey cıkmadı beynınde mesela 🥹
BusraTi36 Yagmurrsu hiç korkmayın benim ilk gebelikte yüksekti ilaç kullandım düştü kızım 4 yaşında neredeyse çok çok zeki
Sancez56 Marlockaybaby devlete gidince ne demek lazım nereye gidip söylemek lazım acilemi veya hangi bölüm ? Her ay çünkü
Oztrksadiye Benim ilk hamileliğimi ögrendigimde 3.83 gibiydi 25 mg euotrox başladık sonra 50 şimdi 75 kullanıyorum ilk defa düştü bu ay ilacı sabah aç karnına düzenli kullanın hiç ihmal etmeyin içtikten yarım saat sonra yemek yiyin
Prensiminannesiyim Yagmurrsu levotiron 25mcg kullanıyorum gebelik başından beri gebelik tiroidiymiş bendeki daha önce yoktu böyle bişeyim değerlerime de sık sık baktırırım ama gebelikten sonra tsh serbest t3 t4 değerlerim anormal değişti ilaca başladık dahiliye doktoruna danışarak başladım şuan da sık sık kan verip değerlerime baktırıyorum