Canım genelde adetin 3gunu başlanıyor 13gunude catlatma ignesi oluyorsun ben hiçbir sorunum yokken kullandım yjmurtalarimda olgunlaştı birsonraki ayda hamile kaldım bide iliski günlerini degerlendhremedigim halde Rabbım isteyen herkeze nasip etsin piskoljim bozulmuştu benim heray husrandi gebe kalamiuorum diye birazda piskoljik zannedersem ne zman o dusunceyi attim nasilsa olmuyor diye oldu