Kendi deneyimimi anlatayım erkenden suyum geldi ve özelden doktorum beni o hastaneye gönderdi orda bir hocası varmıs serklaj olmam gerek dediker ve gittim. Gitmez olaydım hemsireler çok kötü davranıyorlar. İlk normal doğuma aldılar ki bebeğim çok küçüktü 6 aylıktı daha normal doğmazdı o bebek. Saatlerce suni sancıyla ağrı çektim en son o kadar acının üstüne beni sezeryana aldılar. Ve bebeğim küçük olduğu için kaybettim. Hakkımı o hastane kimseye helal etmiyorum. Ne doktorlara ne ebelere ne hemşirelere. Ben 6 aylık bebeği normal doğurmaya çalısırken bir tek doğuran sen değilsin burda en çokta sen bağırıyorsun diye ebeye hiç etmiyorum.