Adeta göre 9+2 ultrasona göre 8+6 yım bulanti gecen hafta daha yogundu idrarda keton cıkmışti o düsünce biraz hafifledi kendini hissettirse de gecen haftaki kadar degil kasik agrim gögüs hassasiyetim var randevum subat 7 si ila 10 u arasinda cok var daha zaman nasil gececek bilmiyorum en son p.tesi günü gördüm