Funda54 femera ile hamile kaldım demişsiniz bu bir yumurta geliştirici hap değil mi ?
Bana da doktorum letu adında bir hap vermişti genelde hep femera veya klomen duymuştum fakat bana letu verdi. Bir sonraki ay tekrar letu kullandım ve ovitrelle çatlatma iğnesi oldum bugün iğne vurulalı 10 gün oldu. Yani siz hapla mı hamile kaldınız yoksa iğne vuruldunuz mu ?