Femera ve çatlatma iğnesi kullandım o ay hamile kalamadim elimdeki ilaclari kullanmaya devam ettim ama iğne yaptırmadım çok ağrı yapmisti iğne bende üçüncü ay hamile kaldım femera ile hemde ikiz 😊 bu ilacın etkisi çok fazlaymış ikiz olmasını ona bağlıyor doktor gerçi ailede de var uzakta olsa