Kelebek29 BegmkbraKansiz adres olmadan nereye yollıcam ?? Ben sözümde dururum ve yollarım adresi kim verirse yollıcam dedim halada diyorum
Edos Ozlemkurttt kesinlikle yorumunuza katılıyorum fakat bunun yanlış olduğunu anlatmak hakka girdin felan fistan lafları ile olmaz. Bu saygısızlık. Daha güzel üslup ile olur. Birisi ortaya taş atıyor gerisi hurraa pesinde ne kadar ayıp ve bencilce.
Ozlemkurttt Edos bakın başlığı değiştirmiş bayan farklıdasınız demi Oray'a bunu pat diye yazması onun bencilliği normal Zaman da değilsiz herkesin durumu iyi deil ki Can'ının istediğini bulsun alsın bide öle bi ayrıntıya girmiş ki yok dondurulmuş yok ithal falan sizde haklısınız ama hassas dönemlerdyiz işte 🙄
Esrakayikci DenizSever bende dünden beri erik arıyodum rüyamda falan da gördüm bu başlığı acman iyi olmus mesela ben aşırıyorum.net bu sayfayı bilmiyordum bu başlık sayesinde onu da öğrendim şimdi oraya falan bakıyorum😊
Minikinannesi DenizSever Sana cevap ver diyen oldumu hamile platformunda erik ariyan milletin gunahina giren bi bayan bence bana yazmak yerine postu kaldirsin millete ne yazdigim seni ilgilendirmez. Eger insanlik bittiyse senin gibiler sayesinde bitti butun hamilelerin aklina dusurmeyecek sey dusurdun gunahi sana artk
Edirefp OzlEmrah Bahçeli ve Çankaya’da hamile manavı varmış oralara bakın isterseniz. Biz Etimesgut elvankent Eryaman civarı bulamadık
Asdffghjjk DenizSever florya da bi manav var hamileler için çok övüyorlar ne ararsan var taze diyorlar araştırabilirsin internetten
Sonay DenizSever cnm beni yanlış anlama ama herkes hamiş burda bi çok kişi bu konuyu açtı canı çeken oluyo bulamayan oluo alamayan oluyo bi çok kişide eriği aşeriyor bu konulara biraz dikkat etmek Lazım bence
SerenYiitolu DenizSever ozaman başlığını erik die açmıyacaksın kimsenin girmesine gerek yok formda dolaşırken okumamız bile yetiyor yazdıkların çok cahilce düşüncelerinde aynı şekilde
BegmkbraKansiz Kelebek29 adres veririm vermesinde erik gerçekten soruyorum nerde yaşıyorsunuz erik var hem de herkese yetecek kadar yanlış anlamyın
Kelebek29 BegmkbraKansiz kardeşim yazdım okumadın sanırım neyse iyi niyetinde yetersiz olduğu belli iyi akşamlar
Seymagemicioglu Benimse canım çok istiyordu ama hiç bulamadım 😢ayvayı yüze banıyorsun aynı erik tadı imkansizlik herşeyi yaptırıyor 🤣🤣🤣
Aysenurtsr Burasi bi hamilelik forumu ve burada bir tek sen ve senin gibileri hamile degil. Bazi arkadaslarda hamile bayana nasil saldiriyorsunuz diyor, biz neyiz o zaman ? Kimsenin aklina dusmeyeni sayesinde dusurdu. En buyuk hakka girdi.
BegmkbraKansiz Kelebek29 kırdıysam sizi özür dilerim.yanlış anladınız beni Allah hayatınızı kabul etsin Allah razı olsun ben parasını da yollardım çilek gelse ama kokar gelene kadar taa 3 hafta öncesinde tesadüf çilek vardı pazarda. Tek bir kişi satıyordu durdupım yer köy yeri trabzonın bi köyü bir kutu aldım 10 tl keşki ikinciyi alsaymışım oğlum benden çok yediği için doymamıştım (: Ben istemem inşallah. Canı çok çok isteyen birisine yollarsınız 😘😘