ozanejla OlgaArslan Burası meyve sebze bulma formu değil yeter be bi anlayamadınız gitti. Nasıl insanlarsınız ya? Burası hamile formu!! HAMİLE!! Alan var alamayan var, bulan var bulamayan var.. Şimdi sen onca insanın hakkına girdin.. Tebrik ederim!! Bir şu kapatsiteye gelseniz çok iyi olur!!!
Caglaagdas ozanejla Kirsehirli40 herkes kullandığına göre vardır bir bildiği mantığı ile hareket edildiğinden yani kısaca okumadan bilmeden iyi olmasa kullanmazlar cahilliği söz konusu ona kalırsa uni baby şampuanları deli satıyor Türkiye’de ama ben hiç tercih etmedim. Herkes kullanıyor diye temiz olmayan ürünleri bebeğime kullanmam ben
Edirefp DenizSever ozaman eriği bulduğunuzda tek tek adreslerimize gönderirseniz vebalden kurtulursunuz. Sayenizde dünden beri erik arıyyoruz.
OzlEmrah Edirefp Nerde oturuyorsun eğer Ankara’ysa adres verebilirim nerden bulacağını eşim bana bulmuştu ama ithal olduğu için zaten beğenmeyeceksiniz. Aklınızdaki erik gibi değil iki aydır bende aynı durumu yaşıyorum. Ama sabırla çıkmasını bekliyorum 😔
Kizimveoglumm DenizSever ortaköye bak orda vardı bende istemiştim ama yiyemedim çünkü 3 tane erik 30 tl dediler
gizemgnll DenizSever maleseg bende senin gibü tanesi 10 tl ydi bikaç tane aldık , ot gibiydi tadı ama yine de cok iyi geldi nefsimi köreltti 😊 bence senxe tadını güzelmiş gibi düşün gözünü kapat ye 😂
Edos Afedersiniz ama ne değişik canlarınız varmış. Hemen hemen çoğunuz Instada gezerken neler görüyorsunuz canınız çekiyor ama bisey diyemiyorsunuz çünkü sosyal medya. Hamile bir bayan size birşey danışıyor yok hakka girmiş canları çekmiş. Burada internetleri harcarken paranız bol erik almaya gelince mi fakir insanları düşünüyorsunuz. Size ayıp bence ya. Hamile insana bu kadar saldırıp boş konuştuğunuz için siz bayandan helallik istemelisiniz...
gizemgnll Edos sırf bu yüzden instagrama girmiyorum 😂 benim canım da instagramda görüp de çekmişti cunku, o saatten sonra bidaha girmemeye özen gösteriyorum sosyal medyaya, insanlar her yediğini paylaşıyo görgüsüzce nasıl sinir oluyorum
Minikinannesi Edos Herkesin instagrami oldugunu nerden biliyosun herkesin sosyal medya kullandigini nerden tahmin ediyosun sen mi.actin yoksa herkese suan burdaki basligi okuyasiya kadar aklimda erik yoktu ama suan aklima dustu ve erik alacagim bi yer yok satilmiyoda. Millet burda internete giricek parayi ya kendi kazaniyo yada kocasindan aliyo sen temin etmiyosun yorum yapmak icin yorum yapiyosun herkesin hakkini dusunmek sana kalmasin. Herkes hamile o zaman herkes kis ayinda olmayan meyveyi sorsun herkesin cani ceksin yok oyle bi sacmalik bu postu yazanda nasl bi dusunce var hala anlamadim. Ayip denilen bisey var gunah.
Edirefp OzlEmrah Bahçeli ve Çankaya’da hamile manavı varmış oralara bakın isterseniz. Biz Etimesgut elvankent Eryaman civarı bulamadık
Edos Minikinannesi 1. Benim yazdıklarımı sorgulamak veya tepki vermek sana düşmüyor. 2. Erik yok diye bisey yok yaklaşık 1 ay önce benimde canım çekti sene 2018 artık memleketlerin tüm manavlarında olmada bile şehirde bir yerde mutlaka var olmasa bile internette alınacak yer var 3 günde elinde. 3. Siz bu kadar boğazınızı düşünürken yaptığınız yorumları hamile bir bayana yaptığınızı unutuyorsunuz ve tamamen bencillik hakka girmi mis mis. 4. Ben hepinizin instagrami var yazmamışım hemen hemen çoğunuzun demisim. Iyi oku anla yorumunu öyle yap.
DenizSever Minikinannesi size sadece gülüyorum nasıl olurda tanımadığınız insanlara böyle konuşa biliyorsunuz hayret nedırbu tahammülsüzlük sizin içiniz nefretle dolmuş burası insanların fikir danışsındıye acılmış bır platform size kımse zorla bişey sormuyor isterseniz görüyorsunuz siz burda sadece insanlarla tartışmak ve saygısızlık yapmak için bulunuyorsunuz sanırım burası herşeye acık bır yer yazılanları görmek istemezsenız görmezsiniz zaten bakmadan gecersınız insanlık nasıl bu hale geldı anlamıyorum.
Minikinannesi Edos Iyi o zaman sen bulda herkese yolla erigi yuksekten madem cok atiyon bul gonder yesil dondurulmamis erigi gereksiz yorum yapma herkesin kendi akli var benim yazdigimi da cevaplamak sana dusmesin. Benim bogazimda seni ilgilendirmez parasi senden cikmiyo canim milletin bogazini sen dusunme dusuncek ailemiz kocamiz var cok sukur. 😃
Edos Minikinannesi senin yazdigin elbet bana düşecek beni etiketleyerek yorum yapıyorsun. He ondan öncesi yorumun var mı bilemiyorum çünkü senin gibilerini kâle bile alamıyorum. Madem ailen kocan var burda bizimde canımız çekti demek yerine kocanı ara bulsun getirsin. Boş konuşup sizi insan yerine koyup soru soran insana saldırmayın. Azıcık başarın insanlara hele ki hamile insanla konuşma uslubunuzu..
Minikinannesi Edos Kocami arayip aramicami sana sorcak degilim. Orda bi destur yani bunu soylemek senin gibi densize dusmez.Sen kocani ararken bize mi soruyon burda bana havlama haddini bil Konusma uslubumu sana sorcak yasi gectim Ayrica milletin avukatligini yapcana sus o zmaan yazdigima cevap verme.
NaimeYilmaz İstıosanız gidip alın dıyenler hayatı tozpembe yasıolar sanırm ☺ Hepte ole yaşayın ! Allah kimseye yokluk çektirmesin ama bu kadarda buldumcuk yapmasın 🙏
Minikinannesi DenizSever Sana cevap ver diyen oldumu hamile platformunda erik ariyan milletin gunahina giren bi bayan bence bana yazmak yerine postu kaldirsin millete ne yazdigim seni ilgilendirmez. Eger insanlik bittiyse senin gibiler sayesinde bitti butun hamilelerin aklina dusurmeyecek sey dusurdun gunahi sana artk
SerenYiitolu DenizSever ozaman başlığını erik die açmıyacaksın kimsenin girmesine gerek yok formda dolaşırken okumamız bile yetiyor yazdıkların çok cahilce düşüncelerinde aynı şekilde
Ozlemkurttt NaimeYilmaz haklısınız gerçekten nefisle olan bir durum bu hamilelik aniden aklına düşebiliyor almayan nice hamile bayan varken 🙄bide kimse Buraya ne yazdığınıza karışmaz en tabi hak ama tutupda hakka girecek bisey yazmazsın yaz net gir bak dünyanın yazısı bilgilendirmesi çıkıyor ki gereksiz başlık siZinki 😒
Edos Ozlemkurttt kesinlikle yorumunuza katılıyorum fakat bunun yanlış olduğunu anlatmak hakka girdin felan fistan lafları ile olmaz. Bu saygısızlık. Daha güzel üslup ile olur. Birisi ortaya taş atıyor gerisi hurraa pesinde ne kadar ayıp ve bencilce.
Edadlek Bu platforma bu yazıyı yazan internettende detaylı arama yapabilir bakın kimse kimseyi kırmak zorunda değil ama hepimiz hassas dönemden geçiyoruz lütfen biraz daha anlayışlı olalım bir hamile bayanın canını istetmek günahtır benimde canım istedi şuan ama size kızsamda fayda etmeyecek lütfen bu yazıyı kaldırın ve eşiniz veya ailenizle çözün bu sorunu