Nurci yüksek ihtimalle 2+4 olmak üzere 6 aylık deneme süreniz vardır, sözleşme imzalanmamıştır o yüzden, deneme süresi içerisinde işveren sebep göstermeden işten çıkarma hakkında sahiptir, kıdem alamıyorsunuz hiç bir şekilde hakedişiniz yok fakat 6 ayı geçirmiş olsaydınız ihbar vermek zorundalardı. Kıdeme de hak sağlardınız.Deneme süresinde çıkarılma sebebiyle işsizlik de alma ihtimaliniz düşük. Ama yine de hamileliğinizi söyledikten sonra sizi çıkarırlarsa kötü niyet tazminat davasını açabilirsiniz yasal olarak hamileler çıkarılamaz diye bir kural yok ama devlet hamile diye işten çıkartılan kadınlara bu yolu sunuyor gerekçe olarak gösterilemez hamileler de çalışabilir diye. Belki düşündüğünüz gibi olmaz ve çıkarmazlar belli olmaz canım