Anneadayi_2610 teşekkür ederim ☺️ sağlıkla doğsun hepsi 🙏 belde ağrı oluyor yazmış arkadaşlar evet oluyor. Doğum anında epidurel de her şeyi duyup izliyorsun bebek çıktığı gibi kucağına veriyorlar o anı yaşamak çok çok güzel Allah herkese yaşatsın o an bütün acıların unutuluyor. Ben en çok emzirirken acı çektim 😔