Anneadayi_2610 bence bunu tam olarak anlamak için Furkan kayabaşın kolay doğum kitabını okuyun, ben doğum öncesinde okumuştum. Bu arada geçen sene doğum yaptım, ebeler bana ısrarla epidural yapalım dediler bende şuan çektiğim acıdan daha fazlası olacak mı dedim yok dediler o zaman istemiyorum dedim. Epidural ağrınızı azalttığu için doğum yavaşlıyormuş o yüzden istemedim zaten aşırı bir acı da olmadı herşey bebek doğana kadar o doğunca kuş gibi oluyorsunuz
Epiduralsiz normal doğum tavsiye ederim çünkü Epidural olan arkadaşım 2 yıl geçmesine rağmen arada acıyor diyor