Pink17 Pink17 Selinnnncim ne gibi belirtilerin var peki benim iki gündür belirtilerim azaldı sanki bi defa düşük yaşadım çok korkuyorum 😣
Pink17 Selinnnncim benim bulantım değil de çok fena karnım acıkıyo sürekli tuvalete çıkıyorum karnımda da bi şişlik vardı ama son iki gündür bunlar yok oldu sanki 🤔
Selinnnncim Pink17 ara ara bende bişiler hissetmiyorum korkma bence canım Allah korusun aksi bi durum olsa kanaman olur
Pink17 Selinnnncim ilkinde çok ağrım ve kanamam olmuştu bebek gelişmemiş kürtaj olmuştum o yüzden şimdi çok endişeliyim kendimi dinliyorum hep.Pazartesi gidicem bakalım nasipse 🥰
Sibel92 Selinnnncim banada aynısını söylemişti kese oluşmuş tekrar gel kalp atışı duyalıl dedi ve dediği tarihte duyduk Şimdi 8. Haftada gel dedi onda daha het duyucaz inşallah