umrumdadegil
Bende merak içindeyim hayırlısıyla vaktinde gelsinler de yeter 😄 Ay bilmiyorum ya alışamadım Bi 3 4 kere de girdim aslında. Geçen nst sırasında cihaz.otmwye başladı kalp atışını olduğu yerde soru işareti belirdi nabız yok. Çok derinden geliyor acil butonuna bastım geldiler. Dedim noluyo? Başımda Bi 5 dk durdu nabzı bulmaya çalıştı 70 80lerde atıyor ses geliyor Cook derinden ama görüntü gidip geliyor sayı yok falan. Durdum durdum bazen oluyor böyle annesi stres yapma dedi ben başladım ağlamaya. Derler ya dokunsalar ağlayacak gibi gibiyim o an öyle bir andı işte. Tutamadım kendimi çok.kotu hissettim kızlarda brsz tedirgin oldu gibi sorun yok dimi diyorum falan. Cihaz kaynaklı oluyor böyle dert etme fslsn dediler ama sonra yavrum gümbür gümbür 140 150lerde atınca kalbi rahatladım. Travmayı resmen ya🥲