umrumdadegil
Magnorm içiyorum işte o baya rahatlatıyor. Ya o değilde ben her ihtimale karşı peçete koyuyorum af edersin leke bir şey gelir gözümden kacmasin diye. Sanki 1 2 gündür peçete böyle nemli islaniyor gibi oluyor çok değil ama. Şu falan olabilir mi acaba ya. Yada şu olması içinde açıklık falan mı olması gerekiyor acaba gelir mi böylede bilemedim aklımı kurcalamiyor değil,🙄