PrensinibekleyenAnnee Pnrklk benimde ilki kolay ikincisi çok zordu bence bünyeyle alakalı ama geçiyor benim iki ay olacak ☺️
Buseirgit Pnrklk sezaryen sonrası biraz zor oluyor o yüzden hemde normal doğumda bebek doğduğu an herşey doğum odasında kalıyor