Arkadaslar cuma gunu sezeryan olcam ikinci kez inshallah . 1 sezeryanim 29.12.2022 olmustu yani kizim 13 aylik suan . Şimdide Allahin izniyle paşamı doğurcam . Sormak istediğim ikinci sezeryan olanlar nasıl gecti cok acı his ettinizmi evet uyuşturuyolar ama böyle cok hırpalanma yüklrnmr duygusu olmuştu brnim ilkinde acımıstı bile diyebilirim …