28+4 üm bende nisanın ilk haftası bekleniyor 1’i ve 7’e kadar nasipse bakalım bu ikinci gebeliğim haliyle çok yorgun oluyorum çatı ağrım ve bel ağrım çok oluyor artık arada kasıklarımda toplanıyor böyle 🥲 Bunların haricinde balayı ayındayım diyebilirim şükür güzel geçiyor enerjim çok yüksek yarın da görüş günümüz prensesimizi görücez bakalım 🥰