@Sevde11 çok şükür kanamam olmadı benim çok fazla sancım olmuştu yürüyememiştim öyle fark ettik hastanede, devlet hastanesine gidiyordum yürüyememem vs onlar hiç sıkıntı yapmadı bana dinlen vs demediler çıkar ilerde falan dediler erkenden dinlenseydim çıkardı belki. Özele gidiyorum şimdi geneli yatarak geçiyor yürüyemiyorum çok ağır iş istesem de yapamıyorum sizde dikkat edin bol bol yatın gerçekten ağrıya da faydası oluyor kanamanızıda durdurur.