Annesininkuzusu12 benim bir sorun yoktu aslında 7. ayda kontrole gittiğimde öğrenmiştik o zamanki doktorum kontrollere 4-5 haftada bir çağırıyodu gittiğimizde öğrenmiştik bir
ihtimal çıkar belki demişti ama hiç çıkmadı son anda doğuma yakın bnmde rahim alımına kdr gidebilir demişti şükür o kdr ilerlemedi ama aşırı kanama yaşadım 5 ünite kan aldm rahimde damarlaşma oldu tek tüpüm takınadı Allah’ın izniyle atlattım darısı sana cnm Allah’ın izniyle kolaylıkla geçsin doğumun korkma sakın kanama oluyo ama toparlıyosun bebişinde sende iyi olcz diye odaklan gerisi Allah’ın izniyle su gibi geçip gidecek💕