Fundatercuman Mira_ll13 Daha 34+4teyiz. 37leri görsem keşke 😂 İlk oğlum 37+5te gelmişti bakalım şimdi kızımın keyfi esip abisi gibi erken gelmezse 14 Şubat sezeryan günümüz ama günler geçmiyooorrrrr 🥹
Mira_ll13 Fundatercuman zaman hemen geciyor daha dün gibi cinsiyet ögrenmeye gidiyordum ah bi 20 leri görürmüým diyordum 30 u bile gectim 2 hafta anca kaldi
Nezooo Mira_ll13 valla bazen neden az hareketleri artık diyorum kafama takıyorum ama yeri daraldı ondan mı acaba
Mira_ll13 Nezooo evet kuzum yeri daraldi o yüzdeen yine doktoruna sor ben sordum yeri daraldigi icin dedi
Mira_ll13 Buseeghh kiz buseee Allah senii napmasın 😅😅 inceden yalancı ağrım oldu uykudaydim hissediyorum adet olucakmisim gibi uyandim simdi 😅😅😅
Hilalll02 Mira_ll13 amin canımm ya güvensiz nst dedi doktor iki kere çektik ikisinde de bebeğin hareketleri sıkıntılı dedi riske atamayız mecbur yatış dedi