Mira_ll13 Heycan varmiii kizlarr ben her gün daha cok heycanlaniyorum korku da var tabiki ilk gebeligiim oglusumu cok merak ediyorum birde eşim esmer ben sarisinim gozlerim rwnkli acaba hangimize benzeyecekk saglikla gelsiiin oglum😍
Nur_50 Mira_ll13 benimde ilk gebeliğim 37+5 olacağım 00:00 da😃heyecan var garip duygular oğluma kavuşmayı iple çekiyorum😊💙
Nezooo Mira_ll13 bende tam olarak bugün 37+2 🫶🏻🩵 heyecanlıyım bebeğime sağ salim kavuşmayı hayal ediyorum kime benziyor bende çok merak ediyorum
EDA-GUN12 Mira_ll13 bende 36+4 ilk gebeliğim normal doğum diyor doktorum hem korku hem heyecan var saat 12 olunca kendi kendime diyrum şu an sancım tutsa hasteneye gitsek dogursam 😂
Hilalll02 Mira_ll13 36+3 günlüpüz kontrole diye geldik bugün yatışımız yapıldı her an sezeryana da alınabilirsin normal doğumun da beklenebilir dendi bu belirsizlik beni aşırı stres soktu🤦🏻♀️
Nezooo Semakaya25 benim öyle şuan 37+2 yim bende . Taş gibi ve artık diğer günlere göre daha az hareketli
Nezooo Mira_ll13 valla bazen neden az hareketleri artık diyorum kafama takıyorum ama yeri daraldı ondan mı acaba
Hilalll02 Mira_ll13 amin canımm ya güvensiz nst dedi doktor iki kere çektik ikisinde de bebeğin hareketleri sıkıntılı dedi riske atamayız mecbur yatış dedi
seizetheday Mira_ll13 bence ilk çocuk genelde anneye benziyor benimki ve etrafımdakiler öyle ama tabiki bilimsel bir şey değil :)
Mira_ll13 seizetheday benim etrafimdakiler de hep ilk cocuk babaya benziyor🤗😅ben bile ilk cocugum babamin kiz versiyonuyum 😅😅
Mira_ll13 Buseeghh kiz benim yalanci sancım felan hic olmadi ben hamileligimin basindan beri ne kustum ne midem bulandi hicbirseyim olmadi 37 haftaligim sancida yok sadece mide yanmasi bu kdr
Mira_ll13 Buseeghh kiz buseee Allah senii napmasın 😅😅 inceden yalancı ağrım oldu uykudaydim hissediyorum adet olucakmisim gibi uyandim simdi 😅😅😅