Gokturkk benim de duduklerim.olfugubicin bu gebeligimde kansmalarimdan hep korktum her defasında parça gelecek bebek dusuyor diye ağladım hep düşük riskinden bahsettiler hatta cinsel ilişkiye girmiştim tatilde ondan sonra bı kanamam oldu ki bacaklarımdan aşağı aktı durduramadik o kadar yoğundu şuan 33 haftalık gebeyim kasılmaların var erken doğum riski diyorlar şimdi de çok kafaya takmamak lazım bence çok korkutuyorlar düşeceği varsa düşüyor kalacagi varsa da her halükarda kalıyor aslında sürekli stresli olmak en büyük zarar bebeğe ne ilaç kullandım ne yattım ne iş yapmaktan çalışmaktan vazgecmedim zaten covugum var ailem başka şehirde öyle vi imkabim da olması hiç hep ayaktayım kafana takma Allah’a tevekkül et hayırlısıyla bebeğe etki etmez inşallah o kadar çok kanamam oldu ki 6 7 aylıkken hala oluyordu ama düşmedi bebek şükür senin de birşey olmaz insaallah