Kızlar merhaba benim de tekrarlayan düşüklerim oldu sonra genetik yaptırdım kan pıhtılaşması çıktı şuan gebeyim hergün ecopirin ve oksapar iğne kullanıyorum lekelenmelerim hep oldu 14.haftaya kadar da önce günde 3 defa progestan sonra geceleri günde bir defa kullanarak devam ettim ama bol su içtim ve ayaklarımın altına yastık alarak 3 ay yerimden kalkmadım çok şükür Rabbime şuan 26 haftalık oldukve moral çok önemli eğer Rabbim nasip etmişse zaten olur.