Berraymom ben korunmuyordum eşim geri çekilme yoluyla korunduk diğer korunma işlemlerinden sonra hemen gebe kalınmıyor sağlık problemlerine yol aç açtığı için cevremdende öyle duyum aldım bizde eşimle 6 aydır istiyorduk korunmayı bıraktık kaybımın düğünü üzerine bende ayrı eve çıktım o ara sürekli ayaktaydim düye tutmadi demekki bizimde 6 ay olmadı ama çevremde ilk çocuktan sonra gebe kalmayan insanlarda var