Ozlmylmzz Evet arkadaşlar öğrendik 16+4 günlükken öğrendik erkek diyenler doğru çıktı kız kimseden duymadım zaten Rabbim herkesin gönlüne gore versin inşallah ❤️🥰
1palyaco Ozlmylmzz hayırlı olsun. Sanırım bu sene erkek daha çoğunluk benimde oğluşum olacak . Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌸
Ozlmylmzz Dmrly hayır devlete gitmiştim 13 haftalikkken insan muamelesi bile yapmadı kocamaktan beter ettiği için sabrettim net belli olunca öğrenirim dedim ❤️
2prensesannesiiii Ebrar_65 bana da tahmin yapar mısınız postuma bu arada post sahibini de tebrik ederim 🥰🥳