Merhabalar kizlar. Ilk hamileliyimi sizle birlikde gecirmisdim cok sagolun her soruma cevab veriyordunuz beni yalniz birakmadiniz❤️😘
Korunarak 2 ci hamileliyimi oyrendim daha yeni 4 haftalik🙈 oglumun 15 gun sonra 1 yasi olucak😭🙈 kimlerde boyle oldu? Cok mu zor? Bashara bilirmiyim?😔😔 Vallaha oyle bir psikolojideyim ki seviniyim uzuleyim bilemiyorum. Oglum o kadar yaramazki nasil olucak?😔