Eflinlina YoncaD ayyy cok heycanlıyım inşallah sağlıkla kavuşurum bebeğime bekleyen isteyen herkeze dua edeceğimm 🧸🙏🤲🏻
14mys Eflinlina sağlıkli bir şekilde kucağına al insallh😊🤲bizim yerimizede o cennet kokusunu çek içine 🌸
Seyma0323 Eflinlina ameliyar sırası başını hareket etme yoksa boyun ağrısı çekersiniz. Ameliyattan sonra bol nescafe ve su. İlk ayağa kalkış zor acıyor ama yürürken başını dik tut önüne bak sadece, yürüdükçe açilacak
Eflinlina Seyma0323 ay inşallah yavruma kavuşayımda hepsini atlatirim bir şekilde 🫶 cok teşekkür ederim tavsiyeniz icin
nisanne Eflinlina sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌺 bana da dua edin doğumum güzel ve kolay olsun sağlıkla kavusayim kızıma 🌺
yarencaliskan Eflinlina evet doğumdan çıktığında bol bol kahve belki 6-7 bardak sade nescafe İlk ayağa kalkış korse tak kesinlikle Sezeryanımı oldum bu ikisi olmasaydı hemen ayaklanamazdım
Aybukeada yarencaliskan yarın benim de dogumum var ikinci gebeliğim ilk bebişte korseyi korkudan takamadım ağrım çoktu
yarencaliskan Aybukeada ağrın azalacak göreceksin kesin tak vücudunu topluyor dikişlerine az baskı oluyor