Seymanurrr06 Gayeatk benimde 10-15 Mart arası dedi doktorum ama gününü kesinleştirmedik 🌸 yaklaştıkça heyecanlanıyorum 😍
Seymanurrr06 On-Fr-Tu Aa aynıyız bana da 10-15 Mart arası dedi ikinci gebeliğim olduğu için çok bekletmem dedi 🌸
C9-3_g Gayeatk normal bekleseydim 19 Mart ama ikinci sezeryan olunca daha tarihi vermedi salı günü 31 haftalık oldum kontroldeydim 3 hafta sonra gel dedi bu gittimde gün verebilir mis şehirde yapacağım ben
Mervesrsy Gayeatk ay bizim de 13 Mart gözüküyor ama martın başında gelebilir dedi geçen doktorumuz şimdi 32 haftalık olduk yavaştan hazırlıkları tamamlamaya çalışıyoruz 2 hafta sonra çağırdı nstye bağlayacaklar artık :))
Gayeatk Mervesrsy On-Fr-Tu bence korkulacak bir şey yok doğum çantamı hatta valizimi ben 28.haftadan başladım hazırlamaya eksiklerimi aldım yıkadım ekledim her seferinde öyle öyle unuttuklarımıda ekledim şuan her şey hazır temizlikte yardımcı olacak kimseniz yok mu
Faide2147 Mervesrsy ben daha başlamış sayılmam haftaya başlıyacam inşallah Herşeyi internetten alacam ztn mecbur olduğum yerde pekte güzel şeyler yok
C9-3_g Byzaaks bende 3 hafta sonra gel dedi ikinci sezeryan olucak verirmi gün sizce bu sefer gittim de 34 haftalık olacağım
Byzaaks @“Mervesrsy” sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏 kıyafetleri yıkadınız mı acaba hazırlıklara başladınız mı bende başlamak istiyorum erken olurmu
Mervesrsy Byzaaks amin hepimiz sağlıkla sıhhatle kavuşalım bebişlerimize :) daha yeni başladım bence erken değil doğum bu sonuçta ne olucahı belli değil ama önce hastane için lazım olanları yıkadım ütüledim bugün koydum onları artık şimdi sırayla diğer kıyafetlerine geçeceğim zaten arada ağrılarım oluyor yavaş yavaş yapıyorum
Faide2147 Gayeatk ilk doğumun normaldi ama bakalım bu nasıl olacak normal olarak ilerliyoruz ama tabi son ana kadar ne olur bilemeyiz Heyecan korku hepsi artıyor yavaştan az kaldı inşallah kavuşmamıza
Rvzaa 32+3 bugün kontrolüm var 2ile12mart arasında sezeryan bakalım bişey konuşmadık bugün belki söyler
Seymanurrr06 On-Fr-Tu baya yorucu geçiyor bel ağrısı , nefes darlığı , kemik ağrısı hepsini yaşıyorum ama varlığına bin şükür az kaldı Allah’ın izniyle sağlıkla kavuşalım hepimiz 🌸 sizin nasıl gidiyor , hastane çantasını hazırladınız mı 🤗