Gayeatk ben. Doktorum 10 -15 mart arası dedi. Normalde programa göre 24 mart görünüyor. Ama sezaryen olduğu için 15ini belki bekletmem bile dedi. 30 . Haftadayım ağırlaştım yoruluyorum. Temizlik ne zaman olcak , hastane çantası ne zaman hazırlanacak düşünüyorum. Gün sayıyorum.