Ceylan01-13 13Gamze08 sürekli yapiyordum carşi market surekli yuruyus halindeydim son gunlerde bide hastanrtr git gel yapiyordun
13Gamze08 Ceylan01-13 bende çalışıyorum 29+2 yiz ama masa başı isim ve yürüyüş yapmayali çok oldu nerdeyse ay sonu cikcam ve iki ayda yürüyüş yapcam inşallah
13Gamze08 Ceylan01-13 evet işten çıktığım gibi kendimi ona ayircam merdiven inme çıkma yapıyorum zaten çalıştığım kurumda inşallah heoimize kolay doğum denk gelir 🥰