Merhabalar anneler ♥️ demin doktordan çıktım 20 haftamdayım 15+4’ te doktor erkek demişti bugün farklı bir doktora gittim bugün ki doktor ise kız dedi ben emin misiniz dedim eve 3 çizgi var dedi. Ben ama erkek denmişti kesin demişti doktorum dedim öksürün dedi ve pipisi ortaya çıktı meğerse sırt üstü uzanmış. O kadar kıyafet almıştım şok oldum resmen 😄