Aybefl biraz zor evet hele ki geceleri Bi taraftan Bi tarafa dönmek en zoru benim için o yüzden sık sık uyanıyorum 😊 ama bebeğim sağlıklı olsun da önemli olan o. Devlet hastanesinde doğum yapacak Allah nasip ederse. Sezeryana Bi tik daha yakındım zaten küçük bey de inşAlllah dönmez diye dua ediyorum o yüzden. Çünkü önce normal doğumu deniyorlar devlette