Biz de su an 32 haftalık olduk geçen kontrolde 3 hafta öncesinde başı dönmüştü asagıdaydı ama bu kontrolde yukarı çıkmış canı sıkıldı sanırım :) ama doktor öyle olumsuz bir şey söylemedi çok hareketli zaten döner yavaş yavaş sen onu sürekli düşünüp stres yapma kendine dedi siz de stres yapmayın dönerler inşallah zamanımız daha var