minibebisim Gattara7 ay ben de aynıyım cuma akşam gidelim cmt doğururum diye eşime ağlıyodum 🤣🤣 açılmanız sancınız var mıydı
Gattara7 minibebisim Yok valla 😅 ne açılma düzenli sancı birşeyim yok ama o gün tutarsa gidemeyecegim gerçek bir lohusa olursam 😅 Yalancı sancılar geliyor ama ara ara yani 😅
minibebisim Gattara7 benim pzt muayenede 2 cm açıklık ve nstde sancı çıktı ona rağmen gidicem diye tutturuyorum ya 😂😂 geceleri giriyo sancı sadece o da tek seferlik 🤭
Gattara7 minibebisim O 2cm açıklık haftana göre normal banada dediler 1 2 cm açıklığın var diye doktor haftana göre normal biz 3 4 cm kadar bile normal kabul ediyoruz dedi o yüzden onu soylemedim 😅
Gattara7 minibebisim Bendede ara sıra giriyor özellikle çok iş yapinca yatınca geçiyor doktor dinlendiğinde geçiyorsa gerçek sancı değildir demişti 🥰
minibebisim Gattara7 aynennn yalancı sancı benim de 🤣 açıklık artsın da doğurayım diye uğraşıyorum kaç gündür ya yoksa cmt suni vercekler sanırım
Gattara7 minibebisim Kaç haftalıksın ki ? 41 e kadar bekletiyoruz dediler bana devlet hastanesindeyim ben
Gattara7 minibebisim Hurma yiyorum günde 3 5 tane acilmam olsun diye bide pilates topu aldım onun üzerinde hareket yapıyorum genede tık yok 🥰😅 yarın doktorum var bakalım ne dicek 😅
minibebisim Gattara7 38+5 ama doktor bebek iri olduğu için beklemeyelim diyo, 1 hafta önden gidiyo hep
Gattara7 Betul709 Gün içinde sürekli hareket ediyorum merdiven inip çıkma değilde aksak yürüyüş deneyeceğim oda merdiven inip çıkmak gibiymiş zaten 🥰 valla nişanim geldi dün beklemedeyiz artık 🥰
Marlockaybaby Bebek3_ bende gitmek istiyorum filmde doğurup haberlere çıkma gibi bir planım var 😅 38+6 da gitmiş olacağım 😅😅😅