Bebek3_ Lohusa filmine gidecek olan var mı kızlar cuma günü vizyondaymış ben gitmeyi düşünüyorum eşimle 😂
eylmz Bebek3_ gitmeyi düşünüyorum ama 35.haftada 10 dk bir wc gittiğim için filmi nasıl izleyeceğimi bilmiyorum 😂
Dogaa 3 çift olarak gideceğiz 😂😂 kesinlikle gidilmesi gereken bir film die dusunuyorum baya eglenceli görünüyor 😂 geçen cumarteside Kolpaçino 4′4luk vardı ona gittim hiç güzel değildi verilen oaraya yazık diyip çıktım 😂😂
Dogaa Bebek3_ hiç bilmiyordum böyle bsey çıkacağını yaa koskoca sanatçılar ana avrat küfür ediyorlar ya 😂😂
Bebek3_ eylmz benim de 31.hafta wc ihtiyacımı görür giderim artık içerde de çok içmem su yapcak birşey yok 😂
sevdenurnur eylmz sjsjj bende bu yüzden gidemeyecegım :D resmen sosyal hayatım sıfırlandı bu wc gıtme yuzunden 🤦🏻♀️
Bebek3_ eylmz yok ya çok şükür daha öyle olmadım çok sıvı alırsam çok giderim almazsam gitmiyorum pek
asell13 Bebek3_ benim daha 3 ayım var hazır değilim hayır hayır 😂😂😂 şaka bi yana eğlenceli olur eminim gebelerin çoğu filmi izlemeye gidecektir malum lohusalar evde bebeli olacak 😂😂
minibebisim Gattara7 ay ben de aynıyım cuma akşam gidelim cmt doğururum diye eşime ağlıyodum 🤣🤣 açılmanız sancınız var mıydı
Bebek3_ Dogaa adından belli filmin argolu olduğu inşAllah baby duymamıştır diyelim uyku zamanına denk gelmiştir 😂