Sehermahsum7321 ben de normal için çok uğraştım aylarca ona hazırlık yaptım o yüzden gönlümden geçen ve ilk isteğim o yönde 🙈
Bebekte veya bende bir sorun olmadığı sürece normal doğum kararımdan vazgeçmeyi düşünmüyorum, umarım hayırla sağlıkla kavuşurum . Tekrardan teşekkür ediyorum, hayırlı geceler 🤍🌸🙏🏻