Evet bugün farketmeden son kontrole gittim . 40+6 haftalık olduk . Normal doğum bekliyoruz o yüzden bu haftaya kadar bekledik , sezaryen isteseydim eğer 38 de alabilinirdi. Artık bebek büyüdü,süremiz doldu . Doktorum sorun görmese 42+6 ya kadar bekleyecekti . Ama suyumuz artık yetersiz . 48 saat daha bekleyelim dedi sonrasında bu cuma sabah saat 9 için yatış kararı verdi. Normal doğum için suni sancı ile başlatacak , açılma durumuna göre ilerleyen saatlerde normal veya sezaryen kararı verilecek . Yani 41+1 olduğumuz gün sezaryen veya normal ile kavuşacağız 🥹
Bir yandan çok zorlandığım için kavuşacağım için çok heyecanlıyım bir yandan da çok korkuyorum…
Suni sancı ile normal doğum yapanlar var ise tavsiye öneri verebilecek olanlar var ise seve seve okurum 🥹♥️
Bu haftaya kadar sürekli yürüyüş, pilates , merdiven inip çıkma hepsi ile haşır neşirdim .
Son haftalar da hurma , ananas , ahududu çayı , adaçayı bol bol tükettim , umarım bir faydası olur.
Her birimiz ne şekilde olursa olsun sağlıkla kavuşalım inşallah, hayırlısıyla bu yolcuğu bitirmek nasip olsun 👼🏻♥️