tatlibebegim_ cnm erken doguma daha cok tansion sebep oluyor veya asiri bir protein kacagi olmasi lazım sennki fazla deildir. Bir dahiliyeye gidin o olcum uapiyor yani bole degil direk idrrda proteine bakior sdce ordan net bir deger ckior eger dr yine gerek gorurse 24 saatlik idrr toplatir. Bnde normaldede protein kacagi vr ve bnde tansionda var. Yani drum cok yuksek deil oyuzdn onemsiz dior tansionma dikkt edecem sdce. Oyuzdn endiselenmeyin ama hep tansion olcmu yapin doguma kdr. Simdi yakinda hastane varsa gidin dahiliyeye belki hamilelk oldugundan test filan yaparlr veya bakin yarina randevu bulablrsenz yarin gidin. Bu haftalardan sonra hamilelklerde genelde yukselmeye baslar ama dikkt edildiginde birsy olmaz ins tuzu tuketmeyin az tuketn yada ve bol su.