mombarbie_ Tüm olumsuzluklara rağmen benimle kalmaya devam ettiğin için teşekkür ederim oğlum.. Seni ilk öğrendiğim de içim kıpır kıpırdı, çok miniktin şimdi kocaman oldun ve son haftalarımız.. Ne güzel şey seni bedenimde buyutebilmek, senin her şeyini hissedebilmek, seninle birlikte büyümek.. Böyle seni her türlü kötülükten koruyabiliyorum, doğduğunda da ömrüm boyunca hep seni koruyacağım.. Sen çok güçlü bir bebeksin, ben bazen kendimi tutamadım seni düşünmeden hareket ettim ama sen beni terk etmedin.. Her şeye rağmen benimlesin, ne zaman üzgün olsam ben burdayım anne der gibi tekmeler atıyorsun:) Sen benim şansımsın, ne olursa olsun da öyle kalacaksın. Beni seçtiğin için teşekkür ederim, ömrüm boyunca seni asla pişman etmemek için elimden geleni yapacağım .. :)