mihraveannesii Anneadayiii__ benim birinci saatte 140 130 çıkıyor hem kadın doğum hem dahiliye doktorum takibe alıp diyet başlattı. Şekerin var diye doktorunuza danışın bence
HilalimM63 Anneadayiii__ sınırda benmde aynısıdı ılk yaptıgım dr sınırda demsıtı kendımce dıyet yaptım dustu sukur 🥰🌸
Ceydakrtpe22 Anneadayiii__ normal o zaman 140 160 geçmediği sürece endıselenme yüksek çıkınca da suyunu al mahalleyi yavaş yavaş turla ve sakız çiğne sakızda düşürüyor
tatlibebegim_ Ceydakrtpe22 benimde bugün şeker yüklemem vardı tokluk 108 çıktı nasıl acaba anlamıyorum hiç içtikten 1 saat sonra ölçüldü
3438FG tatlibebegim_ 2.saatinize bakıldı mı ? 1. Saat bile düşük çıkmış oyüzden merak ettim sonuçlarınızı
3438FG tatlibebegim_ 108 yazdığını göremedim. Bu şuanki attığınız değerler bana yüksek geldi. Sanırım sizi diyete yönlendirecekler. Yinede tabiki doktorunuz daha iyi bilir yanıltmakta istemem. @Pamuk Birde sen bakar mısın tecrübeli biri olarak
Pamuk 3438FG Aynen değerler yüksek.Ya işte bu gebelik şekerin de sadece seker yuklemesin de anlaşılıyor.Cogu kişi diyor ya aclik tokluk yeterli diye malesef yeterli değil.
3438FG tatlibebegim_ Siz 108 diyince, attığınız değerlerde farklı olunca yanıltmak istemedim sizi. Yani boş yere endişelendirmek istemedim. Allah’ın izniyle diyetle hallolur hiç merak etmeyin
3438FG Pamuk Kesinlikle öyle. Bende hanımefendi 108 falan diyince şaşırdım daha sonra değerleri atınca hanımefendiyi yanıltmak istemediğim için seni etiketledim ama doğru düşünmüşüm. Neyseki yaptırmış önlemini alır Allah’ın izniyle