Sevilay__ merhaba canim benimde ilk dogum sezeryandi bunda da karnim cabuk çıktı ama oyle cok büyük degil yani bence etrafimda da cok buyuk diyen olmadi ama ne kadar cabuk cikmis karnin diyolar banada 😄 sen ikiz olabilir mi diye supheye düşmüşsün galiba ama doktora gitmeden anlayamazsin bunu epeyde olmus gitmeyeli bi sekilde gitmeye çalış bence canim