erkulneslihan89 internette Kaan bey var çok eski bildiğim doktor videosunda boyadan bebeğe geçmesi ile ilgili bir araştırma kanıt yokmuş ama diyor ki yinede açıcı yapmayın kapalı alanda kokudan sıkıntı olur diye benimde dibim geldi baya beklemedeyim öncekilerde boyattım doğum zamanına doğru normal bir boya ile ilk üç ay önemli diyor çünkü bebek için