Merhaba öncelikle 13 haftalık hamileyim ve saçımı uzun zamandır kızıla boyuyorum hamile olduğumdan beri hiç koyamadım ama sacım çok kötü oldu boyamak istiyorum siz boyadınızmı doktorunuz ne dedi doğal boyamı kullandınız merak ediyorum ( doktoruma sormayı unuttum kontrolume 25 gün var) sizlerden fikir almak istedim