Oğlumda tüm testlerimi yaptırmıştım şuan ikinciye hamileyim ikili test haftamdayım ama bu sefer yaptırmasam mı diye düşünüyorum, sonuçta bir olasılık testi bu ve mutlaka bir değer çıkıyo, müdahale edilebilecek bişey olsa tamam ama down sendrom tedavi edilebilir bişey de değil, daha çok bu durumda aldırmayı düşünenler için gerekli bi test gibi geliyo bana, siz ne düşünüyorsunuz? Detaylıyı yaptıracağım bu arada organ gelişimini görmek isterim ama ikilide muallaktayım