Seqnem MinibonunAnnesi arkadaşım 4 yaşında kızını kazada kaybetti. Tek çocuktu. Sonra tekrar hamile kaldı. Saçını kestirdi hamileyken. Saç kestirmeye iyi değil diyorlar dediğimde bana dedi ki “ilkinde kestirmedim de ne oldu?”