bebisliozlem Hamilelik nasıl gidiyor kızlar 🥰 Şafak kaç oldu sizin? Kaçıncı bebişinize hamilesiniz ve cinsiyet nedir? Benim ilk bebişim ve kız 🩷🐣 İnşallah hepimiz sağlıklıca miniklerimiz kucağımıza alırız☺️🤲 Gelin biraz sohbet edelim 🤗
bebisliozlem NarminMirannn Yaaaaa kavuşmaya az kalmış 🤭❤️ Sağlıcakla al inşallah kucağına miniğini 🐣💙
bebisliozlem sevimuslu 😍🩷 yaaaaa sende benim gibi kız annesisin demek 🤗🩷 Rabbim sağ salim kucağına almayı da nasip etsin 🤲🫠 kavuşmaya çok az kalmış 🥰☺️
bebisliozlem MinikkCivcivim Yaaa ne güzel 🤭🐣 sizin adınıza çok sevindim, yavrularınızı Rabbim size bağışlasın, miniğinize kavuşmaya da az kalmış ☺️ Sağlıcakla kavuşursunuz inşallah 🤲🩷
Deletedmom_85 Soon 36 çok az kaldı öncesinde de gelebilir belkimm🥹 İlk göz ağrım kızım olacak İnşallah🩷
bebisliozlem Deletedmom_85 😍🩷🐣 İnşallah vaktinde sağlıcakla gelsin minik 🥰🩷🫠 ilk göz ağrımız, evimizin şekeri,tadı,tuzu kızlarımız 🤗☺️🤭
bebisliozlem Faide2147 Rabbim sağ salim kavuşmanızı nasip etsin inşallah 🤲💙🐣 sayılı gün çabuk geçer 🥰🤗